L’equip de Fundació Trenca creix!

Gràcies al Servei d’Ocupació de Catalunya i al seu programa SOCCONT30IMES, que subvenciona la contractació laboral de persones en situació d’atur de 30 i més anys, s’incorporen a l’Equip de Fundación Trenca, dues persones per donar suport als projectes de l’entitat.

La Fundació Trenca, és una entitat sense ànim de lucre que treballa per contribuir a la millora del medi ambient i en particular de els espècies amenaçades, difondre el respecte per la natura, cooperar en el desenvolupament, la conservació i recuperació de la fauna autòctona y de patrimoni mediambiental.

Subvencions per a la contractació laboral de persones de 30 anys i més

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i finançada al 100% pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19.